sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Projekti Ajellaan, ajellaan

Aiemmin olen väläyttänyt eräästä mielenkiintoisesta projektista, joka tällä hetkellä on menossa.
Ilmainen risteilyhän meni kuta kuinkin nappiin, tälläkin kertaa ollaan matkalla, mutta ei aivan niin kirjaimellisesti.

Olen viimeksi tankannut autoni omalla rahalla 23.10. Tiistaina 4.pvä tulee siis seitsemän viikkoa. Olen toki tankannut tällä välin autoani, paljonkin. Mutta en omalla rahalla.
Avataan tätä hiukan.

Menoveden säästämisestä huolehdin aivan ensimmäisenä taloudellisella ajolla. Tähän sisältyy menojen ketjuttaminen ja lyhyiden matkojen välttäminen autoa ajaen, lisäksi ihan konkreettinen taloudellinen ajo maltillisine vauhteineen jne.
Seitsemän viikon ajalle on osunut yllättävän paljon työhön liittyvää ajoa, josta saan kilometrikorvaukset. Mysteerishoppauksesta olen saanut korvauksena polttoainelahjakortteja, ja lisäksi tehnyt keikkoja joissa täytyy tankata. Kaksi kertaa olen lainannut autoani, jolloin olen saanut hyvityksenä auton takaisin täyteen tankattuna.

Mielenkiinnolla seuraan, miten pitkään voi ajaa autoa käyttämättä polttoaineeseen rahaa. Tällä hetkellä tankki on puolillaan, yksi työkeikka korvauksineen (joilla tankkaan) tulossa, lisäksi yksi mysteerikeikka tankkaukseen tiedossa. Polttoainelahjakortteja 40€ edestä. Näillä mennään kevyesti ainakin tämä kuukausi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti