keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Myster shopper / mysteeriostaja III

Jälleen on tullut aika soluttautua tutkimaan asiakaspalvelun ja osaamisen laatua mysteeriostajan pukineissa.

Question mark
Kuva Marco Bellucci täällä.
Kyseessä on ajankäytöllisesti nopea keikka, jonka pystyn integroimaan helposti muiden asiointien yhteyteen, käyntihetkeä kun ei ole tällä kertaa sovittu kellon- tai edes päiväntarkasti.

Mysteeriostajana lähden tutkimaan tietoliikennealan yrityksen paikallisen myyntipisteen toimintaa. Tulen varmasti myyjien mielestä olemaan huono asiakas, sillä kyselen ja varmistelen, mutta en osta mitään.
Veikkaan liikkeessä asiointiin menevä korkeintaan viisitoista minuuttia, lisäksi käynnistä raportoimiseen menevän toiset viisitoista minuuttia, ehkä puoli tuntia jos oikein luovaksi itseni koen.

Käynnistä ei makseta rahaa, mutta välittömästi siihen rinnastettavissa olevan hyödykkeen saan valita. Kahdenkympin lahjakortti bensa-asemalle voisi olla passeli, menovettä kun pitää ostaa joka tapauksessa.

Mysteerishoppaus on hauskaa. Edelleen suosittelen kaikille! (Paitsi että en aivan täydestä sydämestä suosittelekaan, sillä se voi vähentää tarjottujen keikkojen määrää, jos samalta alueelta moni näihin pyrkii.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti